Bekende artiesten delen muzikale kennis met Haagse scene

Onder de naam Ruijs in De Kluis organiseert de R.G. Ruijs Stichting dit jaar een serie bijeenkomsten waarbij internationale artiesten hun kennis over het vak delen met talent uit de Haagse muziekscene. Deze persoonlijke ontmoeting van Haagse muzikanten, programmeurs, producers, popjournalisten en organisatoren vindt elke keer plaats in een exclusieve en intieme sfeer, namelijk de bankkluis in het Nutshuis aan de Riviervismarkt 5.

De eerste Ruijs in de Kluis vond plaats op zondag 17 juni 2007, met als speciale gast GABRIEL RIOS de eregast was. klik hier voor een terugblik en foto's
De eerste Ruijs in de Kluis vond plaats op 25 oktober 2007 als speciale gast zanger HUUB VAN DER LUBBE (De Dijk). klik hier voor een terugblik en foto's
De derde Ruijs in de Kluis vond plaats op 22 november 2007 met als speciale gast SPINVIS. klik hier voor een terugblik en foto's
De vierde Ruijs in de Kluis vond plaats op 8 maart 2008 met als speciale gast ANNEKE VAN GIERSBERGEN (ex-The Gathering, Aqua de Annique). klik hier voor een terugblik en foto's
De vijfde Ruijs in de Kluis vond plaats op 20 oktober 2008 met als thema DE GEHEIMEN VAN MY SPACE, een workshop door Marc Bosch. klik hier voor een terugblik en foto's
De zesde Ruijs in de Kluis vond plaats op zaterdag 7 maart 2009 met als speciale gast de band STEREO. klik hier voor een terugblik en foto's
De zevende Ruijs in de Kluis vond plaats op maandag 20 april 2009 met als speciale gast zangeres ANNEMARIE BRÖHM (ex-Leaf). klik hier voor een terugblik en foto's
De achtste Ruijs in de Kluis vond plaats op zondag 3 mei 2009 met als speciale gast zangeres MARIKE JAGER. klik hier voor een terugblik en foto's
De negende Ruijs in de Kluis vond plaats op donderdag 19 november 2009 met als speciale gast zangeres KYTEMAN (Colin Benders) . klik hier voor een terugblik en foto's

De R.G. Ruijs Stichting wil komend jaar nog een aantal bijeenkomsten organiseren, waarbij internationale artiesten hun kennis over het vak delen met talent uit de Haagse muziekscene (muzikanten, programmeurs, producers, popjournalisten, organisatoren etc). Voor deze informele bijeenkomsten worden met name Haagse muzikanten en mensen die nauw met hen verbonden zijn uitgenodigd. Daarmee wil de R.G. Ruijs Stichting in een intieme informele sfeer de onderlinge contacten tussen alle betrokkenen uit de Haagse muziekscene faciliteren en verstevigen, in de hoop dat daaruit frisse en vooral vruchtbare, nieuwe initiatieven zullen ontstaan.

Wil jij ook worden uitgenodigd? Stuur ons dan een mailtje: info@stichtingruijs.nl o.v.v. naam muzikant, naam act, emailadres én telefoonnummer.

wil jij er volgende keer ook bij zijn? stuur ons dan een mailtje!

Bij Ruijs in de Kluis waren tot nu toe de volgende personen aanwezig:

Alexander Burgers van den Bogaert, Amos Ben-Tal, Amy Sorino, Andre Middendorp, Andrea van Emmerik, Angèle de Jong, Anne-Brigit Wopereis, Anneke van Giersbergen, Annelies Koster, Annemarie Bröhm, Annick Huijbrechts, Arie Spaans, Arno Burtner, Arno Loriaux, Arthuro van Schendel, Astrid Kunst, Barbara de Haan, Bas Bredius, Bas de Mos, Bas van der Noordt , Boudewijn Duijvesteijn, Carien Jansen van Raaij, Carla de Boer, Cary van Rheenen, Cecile Morel, Charlie Brown, Chris Muller, Clix.nl, Daan Koch, Daniël Sensit, Daniël Wöltgens, David Champa, David de Waal, David Uijterlinde, Dick Brongers, Dick Groenewold, Diederik van Lunteren, Edwin van der Hoeven, Eelco Lassche, Ellen van Heijningen, Elles Koot, Eric de Jong, Eric van Nieuwland, Erik Lamens, Erwin van den Bulk, Esther van Blerk, Eva Meijer, Evert Nieuwstede, Fanny Winkelman, Fenneke van der Aa, Frank Debij, Frank van der Laan, Frans de Leef, Frans Koenn, Fred van Hoorn, Fredo Wagner, Freek Olgers, G. Hoogendoorn, Gabriel Rios, Gera Nieland, Gerard Grawford-Gaillard, Gijs Nieuwenhuijs, Gio Harthoorn, Hanneke van den Eertwegh, Hans Custers, Harry Zevenbergen , Herbert Boerendonk, Hilly Ong Alok, Hugo Logtenberg, Ida Maria Neves, Ilithya de Bruin, Ineke Oostrum, J. Roosburg, Jaap Verhoef, Jan van der Plas, Jean-Baptiste Zablone, Jeroen Berkhout, Jeroen Jansen, Jeroen Thijssen, Jeroen Vogel, Jesse Koops, Jochem Jautze, Joël Plas, Johan Witt, John Baltus, John van Maanen, Jorin Evers, Joris Schicks, Julie Hauber, Karel Boelee, Karin Wangko, Kat Leese, Katherine Adkins, Kioe Bing Yap, Kyle Dukes, Laurens Benning, Leah Romero, Leah Uijterlinde, Lennart Lansbergen, Leo Sienot, Lieneke van den Berg, Lisa Kortman, Maarten Willems, Machteld Jacques, Majel Blonde, Mandy Hopman, Marc Bosch, Marga Erkelens, Margot de Graaff, Mariet Koch, Marjolijn Mayer, Marloes Kranenbrug, Maroen Franse, Martin van Holland, Martine Vinkesteyn, Mary Prado, Matty Ros, Max Kleijberg, Meija Leenderts, Michiel Coolen, Michiel Eilbracht, Michiel Vos , Miranda, Miriam Mathot, Misja Rueb, Mitch de Vries, Mo Sax, Monica Duffels, Myrthe Warring, Nadassa Kosten, Nico van Rheenen, Nicolien Schaap, Niko Bauer, Noah Smits, Nurdjana, Olivier Lucas, Olivier van Nooten, Patty Broese van Groenou, Patty Groeneweg, Paul Cornelissen, Paul Giesen, Paul Robbert, Paul van der Meijs, Paul Verschoof, Paula Udondek, Pauline Ierschot, Peter Balkema, Peter Balkema, Petra de Winter, Pieter Kooijman, Pip, Pravini Baboeram, Raimond Kempees, Ramond Jaggessar, Remi Storm, René Kaaij, René Laanen, René Ten Cate, Renske Meijer, Richard Pearson, Richard Surie, Rick Jillissen, Rik Bronswijk, Rob de Rijcke, Rob Sprinkhuizen, Roberto Tangel, Rogier Rosema, Romy Guilym, Ron Nielen, Ron van Varik, Sam Spoorenberg, Sebastiaan Simoen, Sietse van den Born, Simon Leenderts, Simone Manuputty, Stef de Niet, Stephan Beuving, Steve van Rijn, Suzanne Matla, Thijs Schrijnemakers, Thijs van Teijlingen, Timo de la Mar, Tino van Leeuwen, Tobias Wolring, Ton van Schilt, Veerle Dee, Vico Sneep, Vince van Reeken, Vincent Krouwer, Vuokko Schoemaker, Wilbert Stuifbergen, Winston Scholsberg, Yun Ernsting, Chris Breugom, Marijn Donkers, Debora Hulskamp, Paul le Comte, Sem Mol, Mariska, Erwin Smitskamp, Ronald Stemmerich, Levi Sylvanie, Annet Thoms, Sylvia van Valen , Ernst van Wageningen, Amrit Baboeram, T&Y, Jacqueline van Beek e.a.

Ruijs in de Kluis wordt mede mogelijk gemaakt door:
Fonds 1818, Culturalis, Gemeente Den Haag, Prins Bernhard Cultuurfonds, Paard van Troje en Popunie.