RUIJS IN DE KLUIS MET:

DE GEHEIMEN VAN MYSPACE
(workshop door Marc Bosch)

MAANDAG 20 OKTOBER 2008

Onder de naam Ruijs in De Kluis organiseerde de R.G. Ruijs Stichting op maandag 20 oktober 2008 in de Kluis (filmzaal) van het Nutshuis een workshop rond het fenomeen MySpace. Internetexpert en -marketier Marc Bosch gaf tijdens de ruim 2 en een half uur durende sessie tekst en uitleg over wat je met de bij uitstek voor muzikanten geschikte community kunt doen en hoe je je daarmee het beste kunt profileren.

Deze afleering van Ruijs in de Kluis werd door 44 mensen bezocht.

Met dank aan: Fonds 1818, Culturalis, Gemeente Den Haag, Prins Bernhard Cultuurfonds, Paard van Troje, Popunie en MySpace Nederland.

Bij deze Ruijs in de Kluis waren de volgende personen aanwezig:
Andre Middendorp, Bas van der Noordt/B-sting , Boudewijn Duijvesteijn, Cecile Morel, Fanny Winkelman, Frans Koenn, Freek Olgers, G. Hoogendoorn, Gijs Nieuwenhuijs, Gio Harthoorn, Harry Zevenbergen , J. Roosburg, Jeroen Berkhout, Jeroen Jansen, Jochem Jautze, Joël Plas, Karel Boelee, Karin Wangko, Kyle Dukes, Lennart Lansbergen, Mandy Hopman, Marloes Kranenbrug, Michiel Eilbracht, Olivier van Nooten, Paul Giesen, Paul van der Meijs, Paul Verschoof, Peter Balkema, Petra de Winter, Pieter Kooijman, Pravini Baboeram, René Kaaij, René Ten Cate, Rob Sprinkhuizen, Roberto Tangel, Rogier Rosema, Ron van Varik, Stef de Niet, Steve, Timo de la Mar, Winston Scholsberg, e.a.

RUIJS IN DE KLUIS HOMEPAGE