Donderdag 25 oktober 2007
Nutshuis Riviervismarkt 5

Huub van der Lubbe heeft 'iets' met Den Haag

Zanger Huub van der Lubbe van de Amsterdamse band De Dijk was de hoofdgast bij de tweede editie van Ruijs in De Kluis.

Deze door de R.G. Ruijs Stichting georganiseerde bijeenkomst in het Nutshuis trok op donderdagmiddag 25 oktober ruim vijftig belangstellenden uit de Haagse muziekscene. Behalve de kans om vragen te stellen aan Huub van der Lubbe, kregen zij ook een kort optreden van de nieuwe Haagse band Red Remedy voorgeschoteld.

Een fotoverslag van deze Ruijs in de Kluis is te zien op: www.haagspoppodium.nl

We kunnen uiteraard wel zelf een recensie schrijven, maar deze keer maken we graag weer gebruik van wat onze collega's van 3VOOR12/Denhaag over Ruijs in de Kluis schreven:

Zanger van De Dijk te gast bij de tweede editie van 'Ruijs in De Kluis'

Even was het stil, maar al snel herpakte Huub van der Lubbe zich. "Of ik iets met Den Haag heb? Ja hoor, jullie hebben prachtige musea hier." De zanger van Amsterdamse groep De Dijk was op donderdag 25 oktober te gast bij de tweede editie van 'Ruijs in De Kluis' in het Nutshuis, waar hij uiteenlopende vragen beantwoorde en zowaar wat primeurs weggaf.

De volgende Ruijs in de Kluis zal plaatsvinden op donderdagmiddag 22 november aanstaande.
Speciale gast zal dan zijn: Spinvis!

Wil jij er volgende keer ook bij zijn? Stuur ons dan een mailtje!

Bij Ruijs in de Kluis waren de volgende personen aanwezig:

John Baltus, Boudewijn de Blij, Rik Bronswijk, Dick Brongers, David Champa, Paul Cornelissen, Barbare de Haan, Gio Harthoorn, Julie Hauber, Ellen van Heijningen, Martin van Holland, Frank van der Laan, Carien Jansen van Raay, Lisa Kortman, Erik Lamens, Tino van Leeuwen, Hugo Logtenberg, Timo de la Mar, Gera Nieland, Eric van Nieuwland, Patricia Pip, Nico van Rheenen, Cary van Rheenen, Paul Robbert, Leah Romero, Matty Ros, Mo Sax, Arthuro van Schendel, Joris Schiks, Ton van Schilt, Daniël Sensit, Wilbert Stuifbergen, Da Skuuks, Roberto Tangel, Paula Udondek, Jeroen Vogel, Maarten Willems, Johan Witt, Majel Blonde, e.a.

Wil jij ook worden uitgenodigd? Stuur ons dan een mailtje: info@stichtingruijs.nl o.v.v. naam muzikant, naam act, emailadres én telefoonnummer.

Ruijs in de Kluis wordt mede mogelijk gemaakt door:
Fonds 1818, Culturalis, Gemeente Den Haag, Prins Bernhard Cultuurfonds, Paard van Troje en Popunie.