Geslaagde eerste Ruijs in de Kluis met Gabriel Rios

Op zondagmiddag 17 juni vond in de oude bankkluis van het Nutshuis voor de eerste keer het Haagse muzikanten-netwerkevent Ruijs in De Kluis plaats. Als speciale gast had de organiserende R.G. Ruijs Stichting Gabriel Rios bereid gevonden om met de aanwezigen in gesprek te gaan. De jonge Haagse band Relish verzorgde de muziek in de Kluis.

Fred van Hoorn van Colorworks maakte een fotoserie.

We kunnen uiteraard wel zelf een recensie schrijven, maar deze keer maken we graag gebruik van wat onze collega's van 3VOOR12/Denhaag over Ruijs in de Kluis schreven:

Gabriel Rios verklapt geheim in bankkluis
Ontspannen debuut van Ruijs in De Kluis

Tijdens de eerste editie van Ruijs in De Kluis was de muzikant Gabriel Rios uit Puerto Rico/België te gast. De R.G. Ruijs tichting wil regelmatig van dit soort bijeenkomsten gaan organiseren, waarbij bekende (inter)nationale muzikanten ekst en uitleg geven aan Haagse muzikanten, producers, programmeurs en andere mensen uit de popscene. Bij deze eerste editie waren vooral muzikanten aanwezig.

wil jij er volgende keer ook bij zijn? stuur ons dan een mailtje!

Bij Ruijs in de Kluis kwamen we tot nu toe de volgende personen tegen:

Dick Groenewold, Amos Ben-Tal, Tino van Leeuwen, Hilly Ong Alok, Renske Meijer, Erwin van den Bulk, Mary Prado, René Laanen, Frank Debij, Pauline Ierschot, Marjolijn Mayer, Edwin van der Hoeven, Margot de Graaff , Esther van Blerk, Daniël Wöltgens, Angèle de Jong, Fenneke van der Aa, Annelies Koster, Hanneke van den Eertwegh, Cecile Morel, Gio Harthoorn, Lieneke van den Berg, Myrthe Warring, Paula Udondek, Rogier Rosema, Herbert Boerendonk, Roberto Tangel, Gerard Grawford-Gaillard , Chris Muller, Fred van Hoorn, Rick Jillissen , Stef de Niet, Vince van Reeken, Johan Witt , Kioe Bing Yap, Kat Leese, Ron Nielen, Evert Nieuwstede, Anne-Brigit Wopereis, Diederik van Lunteren

Bekijk alle foto's!

Met dank aan: Fonds 1818, Culturalis, Gemeente Den Haag, Prins Bernhard Cultuurfonds, Paard van Troje en Popunie.