Jam de la Crème gives it up 4 Yo Yo Jo-zias

Op donderdag 27 maart 2008 werd tijdens een bijzondere raadsvergadering de nieuwe Haagse burgemeester Jozias van Aertssen geïnstalleerd. De R.G. Ruijs Stichting had het verzoek gekregen om tijdens de formele bijeenkomst in het Haagse stadhuis voor een muzikaal intermezzo te zorgen. De keuze viel al snel op Jam de la Crème, de Haagse supersessie met veel jonge lokale muzikanten.

En daarom stonden Frank van der Steen (raps), Claudia Soumeru (zang), Vince van Reeken (toetsen), Jaimie van Hek (bas), Koen Herfst (drums) en Maurits Woudenberg (trombone) opeens in de raadszaal te jammen.
De hele zaal deed mee met het "als ik zeg Jo, zeggen jullie Zias' gedeelte. Ook moest men erg lachen om de dis naar de commissaris van de koningin Jan Franssen, die weigerde om de nieuwe burgemeester in de raadszaal te beëdigen.
Al met al weer een prima visitekaartje voor Jam de la Crème en de R.G. Ruijs Stichting, die de komende maanden ook samenwerken bij The Hague Jazz en Haags Pop Podium LIVE.

(hyves-pagina)

(hyves-pagina) >