GOLDEN EARRING WEEK BIJ PAAGMAN

Van 4 tot en met 10 september 2005 was het Golden Earring Week in Paagman. De hele winkel was daarbij ingericht met speciale aandacht voor het veertigjarig jubileum van de band.

De opening van de Golden Earring Week werd op zondag 4 september 2005 georganiseerd door de R.G. Ruijs Stichting. vanuit het eerder door deze stichting georganiseerde stadsevenement Poëzie Op Pootjes kwam de stichting een groot aantal nieuwe getalenteerde Haagse dichters op het spoor. Een deel daarvan trad op in Paagman opnieuw voor het voetlicht met een speciaal gedicht, waarin het 'Golden Earring-gevoel' tot uitdrukking wordt gebracht. (LEES DE GEDICHTEN)

De opening werd afgesloten met een akoestisch optreden van de jonge Haagse band Juice. In de week die hierop volgde traden ook nog de bands Indigo, Stud Muffins, Can-Of-Be en Tweak op in Paagman.

De Rock & Art Hall Of Fame (Nationaal Popmuseum) richtte in Paagman een speciale Golden Earring tentoonstelling in.