THE HAGUE'S GOLDEN EARRING TRIBUTE

De CD 'The Hague's Golden Earring Tribute' biedt een uniek overzicht van een nieuwe generatie Haagse bands. Veertig jaar na de release van de eerste single 'Please go' van de Golden Earring tonen dertien jonge Haagse groepen hun dank, respect en waardering voor wat die band met hun muziek in de afgelopen vier decennia voor de Haagse en Nederlandse popmuziek heeft betekend. De volgende Haagse bands staan op de CD: Atombox, Bagga Bownz, Blo.Torch, Can-Of-Be, Doll House Drama, Gemstone, Indigo, Juice, Naked, New Groove Habits, Splendid, Stud Muffins en Tweak. De opnamen voor het album werden gemaakt in drie Haagse studio's.

'The Hague's Golden Earring Tribute' is een initatief van de R.G. Ruijs Stichting. De CD is uitgebracht door Hunter Music in een oplage van 40.000 exemplaren!

De productie en distributie van de CD 'The Hague's Golden Earring Tribute' is volledig gefinancieerd door de Gemeente Den Haag, Fonds 1818, Paagman Den Haag BV en Geste Groep Vastgoed BV.

WWW.GOLDENEARRINGTRIBUTE.NL
ZIE OOK: EEN DICHTERLIJK EERBETOON